Un om

Un om. El întotdeauna îşi are locul şi rolul lui în viaţa ta, deşi  vei da vina pe  întâmplare. Un om nu e niciodată întâmplare, el e lecţie. Ştiu ce vei spune – nu toţi oamenii care mi-au trecut prin viaţa  m-au învăţat ceva. Eu te voi întreba: din experienţa ta şcolară sau universitară poţi defini cu precizie ce ai luat din fiecare oră, curs sau seminar? Pun pariu că nici nu ţi le aminteşti pe toate, doar dacă nu ai tu o super mega memorie sau dacă nu ţii o agendă detaliată pe zile, ore şi minute. În rest, îţi vei aminti ce e mai important, poate un subiect care ţi-a plăcut mai mult, poate ceva care vei folosi toată viaţa, o senzaţie, o emoţie sau gest special din partea profesorului preferat. Dar pe lângă aceste amintiri au fost şi multe alte zile lăsate în bezna uitării, şterse violent sau arbitrar din memorie. Oricum nu poţi spune că cutare sau cutare curs te defineşte pe tine ca fiinţă inteligentă, absolut toate au dus la creşterea şi maturizarea ta, deşi nu poţi să tragi o linie între ele.

Aşa e şi cu oamenii. Unii îşi rămân în suflet şi joacă un rol important pe tot restul vieţii. Altora nici nu le-ai observat prezenţa sau le-ai ignorat-o cu desăvârşire. Însă toţi îşi au rolul în evoluţia ta. Nimic nu e întâmplător, mai ales un om pe care-l vei întâlni în cale. Eu sunt parte din tot ce-am întâlnit, am citit cândva, n-am nici cea mai vagă idee unde.

Un om poate apărea când nici nu te aştepţi pentru a-ţi schimba cu desăvârşire lumea.

Un om te poate face să suferi şi astfel vei afla cât de puternic şi curajos eşti. Sau îţi va fi alături permiţându-ţi să fii sensibil.

Un om îţi poate fi exemplu pentru a-ţi aminti cum arată acel eu care vrei să-l atingi sau invers, un contraexemplu, ca să nu uiţi ce nu trebuie să devii vreodată.

Un om te va învăţa să iubeşti necondiţionat. Să aştepţi. Să ierţi. Să împarţi.

Un om te va susţine şi îi va da sens cuvântului  încredere.

Un om te va ajuta să-ţi explorezi amalgamul de stări şi trăiri pentru a te autocunoaşte.

Un om poate însemna totul. Un om se poate transforma în nimic. Un simplu om.

Lasă un comentariu